lunes, 31 de marzo de 2014

PROXECTO TEATRAL

O meu querido curmán, Estanis Aboal, xa hai ben de tempo que escolleu orientar a súa vida cara o mundo do teatro, fundamentalmente nas tarefas da escenografía, pero tamén como actor. Chega a hora de rematar os estudios universitarios sobre os temas teatrais e agora compre un proxecto de fin de carreira. E o deseñado por Estanis e os seus compañeiros é un proxecto ben interesante e atraente, aínda que parece ser que siguen os malos tempos para a lírica, para a dramaturxia; para a cultura. Por eso, el e os seus compañeiros de proxecto piden a colaboración de todos os interesados de exercer un "mecenazgo" activo. Eu bríndolle toda a miña colaboración. Ao tempo que abrimos esta xanela informativa para que todos os que o desexen poidan tentar poñer o seu grao de area co fin de que sexa posible levar a bo fin esta ilusionante empresa teatral. Para todos gratitude.

Eu estiven noutro tempo moi engaiolado polo noso teatro, polo veleno do teatro, e participei animando grupos de teatro, sobre todo de teatro escolar, aínda me gusta e sinto nostalxia, aínda que agora estou centrado noutro temas, son etapas, épocas... Pero, tírame moito o teatro.

Ánimo! Arriba o pano!

<iframe allowtransparency="true" frameborder="0" height="265" scrolling="no" src="http://www.verkami.com/projects/8296-no-hi-ha-meravelles-al-pais-de-mai-mes-primer-musical-de-la-companyia-la-cita/widget_landscape" width="586">No iframes supported</iframe>

Una idea de: Víctor Vela Salgado | Crowdfunding por: Verkami_logo
Thb
Conseguidos330€
de3.000€
11% conseguidos
Quedan 36 días
Què passa quan la celebritat et devora per dins? Què passa quan créixer, no és una opció? Què passa quan et trobes amb la persona més semblant a tu del món i, alhora, és la més .

SORTE A ESTANIS ABOAL E AOS SEUS COMPAÑEIROS DE PROXECTO.

No hay comentarios: