sábado, 3 de marzo de 2012

TITO PORTO



TITO PORTO, UN GRAN ARTISTA
Toda unha vida gozando en Vilagarcía con creatividade, ledicia e ilusión

Hoxe sometemos ao famoso cuestionario Proust a un vilagarcián moi coñecido e querido. Cunha vocación artística e literaria que fan que teña unhas grandes ansias de vivir en plenitude e cunha fonda fe en Deus e un grande amor pola súa dona. É un dos poetas imprescindibles nas Mesas das Verbas, que ultimamente se veñen celebrando na nosa cidade. Unha persoa tenra e amabilísima coa que da gusto conversar e compartir o tempo, recuperar o tempo no sentido do que nos falaba Marcel Proust.


CUESTIONARIO PROUST

1.- Cal é o principal trazo do seu carácter? Afable.

2.- Que calidade prefere nun home? Seriedade e responsabilidade.

3.- E nunha muller? Responsabilidade e seriedade.

4.- Cal é a túa principal característica? Amabilidade.

5.- Que aprecia máis nas súas amizades? Lealdade e sinceridade.

6.- Cal é o seu principal defecto? O desorden.

7.- Cal é a súa ocupación favorita? O arte, a pintura e a escultura.

8.- Cal é o seu soño de felicidade? Estar xunto a miña dona.

9.- Cal sería a súa maior desgracia? Que a miña dona me faltase.

10.- Como lle gustaría ser? Cunha grande formación cultural.

11.- Cal é o país onde desexaría vivir? En España e onde vivo.

12.- Cal é a súa cor preferida? O azul celeste.

13.- Cal é a flor que máis lle gusta? A margarida (recórdame á miña irmán).

14.- Cal é o seu paxaro preferido? O gorrión por lembranzas de neno.

15.- Cal é o seu prosista preferido? Non me atrevería a opinar.

16.- E o seu poeta favorito? Son moitos.

17.- Cal é o seu heroe de ficción? O home do saco.

18.- E a súa heroína de ficción? A santa compaña.

19.- Quen é o seu pintor favorito? Rivas Briones.

20.- E o seu compositor musical? Manuel de Falla.

21.- Quenes son os seus heroes da vida real? Meu pai e miña nai.

22.- E as súas heroínas da vida real? Miña dona.

23.- Que acontecementos ou características da Historia detesta máis? As guerras.

24.- Quenes son os seus heroes e/ou heroínas da Historia Mundial? Nelson Mandela e Madre Teresa de Calcuta.

25.- Cal é a súa comida preferida? A tortilla de pan de millo (com pouco espesor e moita cebola.

26.- E a súa bebida? O viño tinto de Barrantes.

27.- Cales son os nomes que máis lle gustan? Domingo e Manuela (os nomes dos meus pais).

28.- Que detesta por riba de todo? O asasinato e o maltrato.

29.- Que personaxes históricos detesta máis? Moitísimos (incalculables).

30.- Que feito militar admira máis? A lealdade á Nación e as labores humanitarias.

31.- Que reforma valora máis? Non sabería valorar, hai moito que reformar.

32.- Que don natural lle gustaría posuír? Teño todo o que preciso.

33.- Como lle gustaría morrer? De repente e en gracia de Deus e preto da miña dona.

34.- Cal é o estado actual do seu espírito? Pensativo, con desexo de vivir.

35.- Que defectos ou faltas lle inspiran máis indulxencia? Neste momento pedir perdón, aos que ofendín sen sabelo.

36.- Cal sería o seu distintivo ou a súa divisa? A cruz, o crucifixo.

• Para rematar indique unha lembranza ou algo que queira destacar sobre a comarca de Arousa-Salnés.

Destacaría a importancia da ponte da Illa, para todos nós, e especialmente para eles.

No hay comentarios: